Polityka Zwrotów i Reklamacji sklepu internetowego Artbis.pl
1. Prawo do odstąpienia od umowy (zwrot towaru)
1.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.
1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować sklep Artbis.pl o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem). Można również skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego na stronie sklepu.
1.3. Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy.
1.4. Zwracany towar powinien być kompletny, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu oraz z nienaruszonymi plombami. W przypadku stwierdzenia użycia lub uszkodzenia towaru, sklep Artbis.pl zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu lub pomniejszenia kwoty zwrotu.
1.5. Koszty odesłania towaru do sklepu ponosi Klient.
1.6. Sklep Artbis.pl zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o decyzji Klienta o odstąpieniu od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte przez Klienta, chyba że Klient wyraził zgodę na inne rozwiązanie.
2. Reklamacje (towary niezgodne z umową)
2.1. Sklep Artbis.pl odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
2.2. Klient ma prawo zgłosić reklamację w ciągu 2 lat od dnia wydania towaru.
2.3. Aby zgłosić reklamację, Klient powinien skontaktować się ze sklepem Artbis.pl i przesłać opis wady oraz zdjęcia dokumentujące uszkodzenie. Reklamację można złożyć pisemnie lub drogą elektroniczną.
2.4. W przypadku uznania reklamacji, sklep Artbis.pl zobowiązuje się do naprawy, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub zwrotu pełnej wartości produktu, zgodnie z przepisami prawa.
2.5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, koszty wysyłki związane z odesłaniem wadliwego towaru do sklepu oraz dostarczeniem nowego lub naprawionego towaru ponosi sklep Artbis.pl.
2.6. Sklep ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym czasie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
3. Kontakt z sklepem Artbis.pl
Wszelkie pytania dotyczące zwrotów i reklamacji można kierować na adres: - E-mail: biuro@artbis.pl
- Adres korespondencyjny: Artbis.pl ul. Polskich Marynarzy 38/2, 71-050 Szczecin
- Telefon: +48 694-381-380
4. Postanowienia końcowe
4.1. Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i nie ogranicza żadnych praw konsumentów wynikających z ustawy o prawach konsumenta ani Kodeksu cywilnego.
4.2. Sklep Artbis.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w polityce zwrotów i reklamacji, jednak zmiany te nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed datą ich wprowadzenia.
Adres Zwrotów i Reklamacji:
ARTBIS.PL
MAGAZYN ZWROTÓW I REKLAMACJI
Ul. Sportowa 1B
72-003 Dobra
tel: 694-381-380